لالالالا يا ولفي لالا

لالالالا يا ولفي لالا. پیانو لالا لند,پیانو آهنگ لالا لند,دانلود فیلم عاشقانه لالا لند,آنونس فیلم سینمایی لالا لند,لالا لند (la la land),درباره موسیقی متن لالا لند. لا لا و لا لا عيني وهلا ولك هيدة الدنية وهي حالا لك ويلا لو ويلا لو او ما في نوم بعد اليوم مافي نوم.

اغاني مهند زعيتر Mp3
اغاني مهند زعيتر Mp3 from i.ytimg.com

سجل فيلم لالا لاند اسمه في تاريخ جوائز غولدِن غلوب الكرة الذهبية، بعدما أصبح أول فيلم يفوز بسبعٍ جوائز في هذه المنافسة. لالا لالالا لالا لالالا لالالالا لالا لالالا. ولا يا قلبي لا مش إحنا اللي نشكي م الهوا ونقول تعبنا آه ونقول تعنا لا مش إحنا اللي نرضى بالعذاب ونقول نصيبنا آه ونقول نصيبنا لا دا إحنا اللي ياما كتير فرشولنا الأرض حرير علشان نرضى في يوم يكونوا حبايبنا خليك يا قلبي أد التحدي وانسى زمانه انساه وفوت.

تدور أحداث الفيلم حول قصة الشاب الطموح (لألأ) الذي يحاول أن يغير حياته ليخرج من مجتمع الطبقة الفقيرة، وذلك عبر المغامرة عن طريق الدخول في مشاريع عديدة ليس له سابق خبرة فيها.

ولا يا قلبي لا مش إحنا اللي نشكي م الهوا ونقول تعبنا آه ونقول تعنا لا مش إحنا اللي نرضى بالعذاب ونقول نصيبنا آه ونقول نصيبنا لا دا إحنا اللي ياما كتير فرشولنا الأرض حرير علشان نرضى في يوم يكونوا حبايبنا خليك يا قلبي أد التحدي وانسى زمانه انساه وفوت. انشودة سأقبل يا خالقي من جديد الشيخ منصور السالمي. لالا لالا گل پونه لالا مهتاب از اون بالا نکرده پس چرا لالا؟ يا ولفي وينك ثائر العلي thair el ali.

Leave a Reply